Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Eyüpsultan’da teravih namazı sonrası şerbet ikram edildi

Eyüpsultan Belediyesi tarafından Eyüp Sultan Camii’nde kılınan teravih namazı sonrası vatandaşlara Osmanlı şerbeti ikram edildi.

Eyüpsultan Belediyesi tarafından Eyüp Sultan Camii’nde kılınan teravih namazı sonrası

(İSTANBUL) – Eyüpsultan Belediyesi tarafından Eyüp Sultan Camii’nde kılınan teravih namazı sonrası vatandaşlara Osmanlı şerbeti ikram edildi.

Eyüpsultan Belediyesi, ramazan ayı dolayısıyla ilçe genelinde birçok etkinlik düzenliyor. Bu kapsamda Eyüp Sultan Camii’nde kılınan teravih namazı sonrası vatandaşlara Osmanlı şerbeti ikram ediliyor. Kendilerine ikram edilen şerbeti tadan vatandaşlar, eski bir geleneğin yeniden canlandırılmış olmasından duydukları memnuniyeti dile getirerek, teşekkür ettiler.