(İSTANBUL)- Sancaktepe Belediyesi, dijital mecralarda yürüttüğü iletişim çalışmalarıyla toplam 68 milyon 949 bin 616 kişiye ulaştı.
Sancaktepe Belediyesi, eylül ayında yapılan medya analizine göre, belediye instagram üzerinden milyonlara ulaşarak dijital iletişimde fark yarattı. Belediye’nin en yüksek erişimi instagram üzerinden gerçekleşti. Burada elde edilen 57 milyon 244 bin 972 kişilik erişim, sosyal medya paylaşımlarının geniş bir kitleye ulaştığını gösterdi. Instagram başta olmak üzere Facebook ve diğer dijital platformlarda yürütülen çalışmalar sonucunda, toplam dijital erişim sayısı 68 milyon 949 bin 616 kişiye ulaştı. Diğer platformlar ise şöyle:
-Facebook: 6 milyon 501 bin 634 kişi
-X: 5 milyon 203 bin 25
Geleneksel medyada da güçlü performans
Belediye sadece dijitalde değil, geleneksel medyada da yoğun olarak yer aldı. Eylül ayında toplam 684 haberle medyada yer alan Sancaktepe Belediyesi, 7 milyon 329 bin kişilik erişim ve 5 milyon 489 bin TL’lik reklam eşdeğeri ile öne çıktı. Elde edilen veriler, belediyenin dijital ve geleneksel medya alanlarında planlı bir iletişim çalışması yürüttüğünü ortaya koydu. Sosyal medya hesapları, belediyenin hizmet ve faaliyetlerine ilişkin bilgi paylaşımının yanı sıra vatandaşlarla doğrudan iletişim kurduğu birer platform haline geldi.

