(MANİSA)- Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü tarafından altyapısı tamamen yenilenen Saruhanlı 7 Eylül Caddesi’nde, sıcak asfalt çalışmaları başlatıldı. İlk etapta 4 bin ton asfalt serilirken, çalışma kapsamında yaklaşık 10 bin ton daha asfalt uygulanacak.
İçme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu hatlarının yenilenmesinin ardından üstyapı çalışmalarına geçen Manisa Büyükşehir Belediyesi, Saruhanlı’nın en işlek arterlerinden biri olan 7 Eylül Caddesi’ni modern bir görünüme kavuşturuyor. Çalışmaları yerinde inceleyen Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, yetkililerden bilgi aldı. İnceleme programına MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç, Genel Sekreter Yardımcısı Pınar Mine Hacıalibeyoğlu, başkan danışmanları, daire başkanları ve ilçe yöneticileri katıldı.
“SARUHANLI’NIN EN GÜZEL CADDESİ HAK ETTİĞİ GÖRÜNÜME KAVUŞUYOR”
Saruhanlı’da önemli bir altyapı yatırımı gerçekleştirdiklerini belirten Başkanı Besim Dutlulu, şöyle konuştu:
“Saruhanlı’nın en güzel caddesi olarak bilinen 7 Eylül Caddesi, yapılan çalışmalarla hak ettiği görünüme kavuşuyor. İçme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu hatlarının tamamını yenileyerek ilçemizde çok önemli bir altyapı hamlesini hayata geçirdik. Şimdi ise üstyapı çalışmalarımızı hızla sürdürüyoruz. İlk etapta 4 bin ton sıcak asfalt serimi gerçekleştiriyoruz. Bunun ardından yaklaşık 10 bin ton daha asfalt sererek çalışmalarımızı kısa süre içerisinde tamamlayacağız. Saruhanlı’nın bu güzel caddesi, sadece ilçemizin değil, Manisa’nın da örnek caddelerinden biri olacak. Manisa’mızın dört bir yanında olduğu gibi Saruhanlı’da da vatandaşlarımızın yaşam kalitesini artıracak yatırımlarımıza kararlılıkla devam edeceğiz. Yapılan hizmetlerin tüm hemşehrilerimize hayırlı olmasını diliyorum.”
