Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Mamak’ta ilçe protokolü 19 Mayıs kutlamalarında bir araya geldi

Mamak’ta, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenen kutlama programında ilçe protokolü, öğrenciler ve vatandaşlar bir araya geldi.

Mamak’ta, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında

ANKARA – Mamak’ta, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenen kutlama programında ilçe protokolü, öğrenciler ve vatandaşlar bir araya geldi.

Programa; Mamak Kaymakamı Mehmet Nebi Kaya, Mamak Belediyesi Başkan Yardımcısı Erdoğan Doğan, Mamak Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Yahya Ocaklı, İlçe Millî Eğitim Müdürü Ahmet Yıldız, Mamak İlçe Emniyet Müdürü Mevlüt Kaya, siyasi parti temsilcileri, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.

Gençlerden 19 Mayıs’a Özel Gösteriler

Kutlama programı, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından protokol konuşmalarıyla başladı. Konuşmalarda, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın tarihi önemi ve gençlere yüklediği sorumluluk vurgulandı.

Programın devamında öğrenciler, 19 Mayıs’a ilişkin şiirler seslendirdi. Ardından hazırlanan sportif ve kültürel gösteriler sahnelendi. Zeybek gösterisi, basketbol, jimnastik ve bando takımı performanslarıyla renklenen program, tribünlerdeki ailelerin alkışları eşliğinde devam etti.