(KEÇİÖREN) – Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, stajlarını tamamlayan meslek lisesi öğrencileriyle bir araya geldi. Bir yıl boyunca belediyenin farklı birimlerinde görev alarak mesleki deneyim kazanan öğrenciler için düzenlenen programda, staj dönemini başarıyla tamamlayan gençlere sertifikaları takdim edildi.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından başlayan program, Keçiören Belediye Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi. Törende stajlarını tamamlayan lise öğrencilerine seslenen Özarslan, şunları söyledi:
“Bizlere emanet edilen ülkemizin varlığında, gelecek ideallerine sahip olan bir milletin, bir ecdadın evlatları ve nesli olmaktan onur ve gurur duyuyoruz. Bizler Yüce Türk milletinin asil insanlarıyız. Bu asaletimizi millî ve manevi değerlerimizden alırız. Biz bu asaletimizi, ‘Dava insanlık davasıdır’ diyen ceddimizin bu Anadolu coğrafyasında ve ta ötesinde Balkanlar’a kadar yapmış olduğu insanlığa hizmetten alırız. Bu asaletimiz bizim her zaman mevcuttur ve devam etmektedir.
Sizler, ilim ve bilim yolunda ülkenize ışık tutacak gençlersiniz. Geleceğin meslektaşları, yöneticileri ve bu ülkeye hizmet edecek bireyleri olacaksınız. İçinizden milletvekilleri, bürokratlar, teknokratlar ve ülkemizi yönetecek önemli isimler çıkacaktır. Hepinizin ortak ideali, şanlı Türk bayrağını daima göklerde dalgalandırmak ve milletimizin geleceğine katkı sunmak olmalıdır. Sevgili gençler, sizlere önem ve değer veriyoruz.
“VERİMLİ BİR DÖNEM GEÇİRDİĞİNİZİ GÖRMEK BİZİ MUTLU ETTİ”
Belediyemizin farklı birimlerinde görev yaptığınız staj sürecinde gösterdiğiniz gayret ve çalışkanlık, yöneticilerimiz tarafından da takdirle karşılandı. Verimli bir dönem geçirdiğinizi görmek bizleri mutlu etti. İnşallah önünüzdeki yıllarda eğitim hayatınızı başarıyla sürdürür, hedeflerinize ulaşırsınız. Yüce Mevlam yolunuzu ve bahtınızı açık eylesin. Bu vatana ve millete hayırlı hizmetler yapmayı nasip etsin. Hepinizi seviyor, başarılar diliyorum. Türk gençliği varsa bu vatan coğrafyası daima var olacaktır. Gençlik bizim başımızın tacıdır.”
ÖĞRENCİLERLE İLGİLENDİ
Öğrencilerle tek tek ilgilenen Özarslan, gençlerle eğitim ve kariyer hedeflerine ilişkin sohbet etti. Programın sonunda pasta kesilerek öğrencilerin stajlarını tamamlamaları kutlanıp günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.
