Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Keçiören Belediye Başkanı Özarslan, pazar esnafıyla buluştu

Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, Osmanlı Halk Pazarı’nı ziyaret ederek esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi.

Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, Osmanlı Halk Pazarı’nı ziyaret ederek

(ANKARA)- Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, Osmanlı Halk Pazarı’nı ziyaret ederek esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi.

Belediye Başkanı Mesut Özarslan, Osmanlı Halk Pazarı’nı ziyaret etti. Esnafın ilçenin ekonomik ve sosyal yaşamındaki önemine dikkat çeken Özarslan, Keçiören Belediyesi olarak esnafın yanında olmaya, Keçiören’i ortak akıl ve dayanışma anlayışıyla yönetmeye devam edeceklerini ifade etti. Özarslan, Keçiören’in her noktasında vatandaşlar ile buluşmaya devam ettiklerini söyledi.

“GÖNÜL BAĞIMIZI GÜÇLENDİRMEYE DEVAM EDİYORUZ”

Ziyarete ilişkin değerlendirmede bulunan Başkan Özarslan, “Keçiören’in emek dolu sokaklarına indik, dükkân sahiplerimizin kapılarını çaldık. Bazılarıyla çay eşliğinde sohbet ettik; bazılarıyla dertlerimizi paylaştık; bazılarıyla da şakalaşarak yüzlerimize gülücükler getirdik. Keçiören’in ruhu samimiyette, sohbette ve halkımızın içten gülümsemelerinde yatıyor. Bu güzel semtin her sokağında hemşehrilerimizle olan gönül bağımızı güçlendirmeye devam ediyoruz” diye konuştu.

Ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getiren esnaf ve vatandaşlar ise Özarslan’a teşekkür etti.