(ANKARA) – Kahramankazan Belediyesi personeli “İletişim Gücü ve Psikolojik Dayanıklılık” eğitimi aldı. Eğitimde, personelin günlük hayatta ve iş ortamında karşılaşabileceği zorlu durumlarla nasıl başa çıkabileceği masaya yatırıldı.
Kahramankazan Belediyesi, hem kurumsal hizmet kalitesini artırmak hem de personelinin iş hayatındaki motivasyonunu güçlendirmek amacıyla “İletişim Gücü ve Psikolojik Dayanıklılık” eğitimi düzenledi. Uzman eğitmenler eşliğinde gerçekleştirilen programda, halkla ilişkilerde “empati” ve “aktif dinleme” gibi iletişim becerilerinin önemi vurgulandı.
Özellikle kriz anlarında soğukkanlılığı korumanın formülleri aktarılırken, personelin ruhsal motivasyonunu yüksek tutmasını sağlayan “psikolojik dayanıklılık” kavramı üzerinde duruldu. Eğitime katılan personele; tükenmişlik sendromunu önleme yolları, stres yönetimi, öfke kontrolü ve zorlu vatandaş profilleriyle sağlıklı iletişim kurma yöntemleri teorik ve pratik uygulamalarla anlatıldı.
“YEREL YÖNETİMLER VATANDAŞLA DEVLET ARASINDA İLK KÖPRÜ”
Yerel yönetimlerin vatandaşla devlet arasındaki ilk köprü olduğuna dikkati çeken Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, “Belediye çalışanları olarak her gün yüzlerce vatandaşımızın talebini, derdini ve sorununu dinliyoruz. Bu süreçte personellerimizin hem vatandaşa hak ettiği güler yüzlü hizmeti sunabilmesi hem de kendi ruh sağlıklarını ve motivasyonlarını koruyabilmeleri bizim için çok önemli. İletişim gücü yüksek, stres karşısında yıkılmayan bir kadro ile Kahramankazan halkına çok daha kaliteli, hızlı ve empati dolu bir hizmet sunacağız” diye konuştu.
