(ANKARA) – Güven Sağlık Grubu Çayyolu Sağlıklı Yaşam Kampüsü’nde, 4. Geleneksel Çocuk ve Bahar Şenliği düzenlendi. Kampüsün İdari Direktörü Emel Sönmez, “Çocuklarımızın yüzündeki neşeyi, gülümsemeyi, birlikte olmanın mutluluğunu paylaşmak için bir araya geldik. Çocuklarımızın yüzündeki gülümseme, geleceğe dair en büyük motivasyonumuz ve umudumuzdur” dedi.
Ankara’da, Güven Sağlık Grubu’na bağlı Çayyolu Sağlıklı Yaşam Kampüsü’nde çocuklar için şenlik düzenlendi.
Etkinlik kapsamında kampüse gelen çok sayıda çocuk, oyun alanları, sahne şovları ve çeşitli gösterilerle gün boyu eğlendi. Baloncuk gösterisi, dans performansları, bando gösterileri ve jimnastik sunumları, etkinliğe renk kattı.
Çocuklar ayrıca kurulan aktivite alanlarında kamp oyunlarına katılırken, ok atma gibi sportif etkinliklerde de keyifli anlar yaşadı. Ailelerin de ilgi gösterdiği şenlikte, kampüs adeta bir festival alanına dönüştü.
“ÇOCUKLARIMIZIN YÜZÜNDEKİ GÜLÜMSEME, GELECEĞE DAİR EN BÜYÜK MOTİVASYONUMUZ”
Güven Sağlık Grubu Çayyolu Sağlıklı Yaşam Kampüsü İdari Direktörü Emel Sönmez, ANKA Haber Ajansı’na yaptığı açıklamada, “Bugün Güven 4. Geleneksel Çocuk ve Bahar Şenliği için bir aradayız. Çocuklarımızın yüzündeki neşeyi, gülümsemeyi, birlikte olmanın mutluluğunu paylaşmak için bir araya geldik. Çocuklarımızın yüzündeki gülümseme, geleceğe dair en büyük motivasyonumuz ve umudumuzdur. Bugün bu arada vakit geçirmek için emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımıza, etkinlikte katkısı bulunan tüm kurum ve kuruluşlara teşekkürlerimizi sunuyoruz” dedi.
