(AYDIN) – Didim Belediyesi, hizmet kapasitesini artırmak amacıyla araç filosuna yeni iş makineleri kazandırdı. Yeni araçların ilçe genelindeki altyapı, bakım ve çevre düzenleme çalışmalarında kullanılması planlanıyor.
Didim Belediyesi bütçesinde sağlanan tasarruflarla temin edilen yeni iş makineleri, kentin farklı noktalarında gerçekleştirilecek çalışmalarda kullanılacak.
Yeni araçların yol yapım ve bakım çalışmalarından çevre düzenlemelerine, park ve bahçe hizmetlerinden temizlik çalışmalarına kadar birçok alanda hizmet kapasitesini artırması hedefleniyor. Ayrıca, belediye ekiplerinin sahadaki çalışma kapasitesinin güçlendirilmesi, hizmetlerin halka daha hızlı ve etkin bir şekilde ulaştırılması amaçlanıyor.
“SİZLERE SÖZ VERDİĞİMİZ GİBİ TASARRUFLA DAHA ÇOK DİDİM’E HİZMET EDECEĞİZ”
Belediye Başkanı Hatice Gençay, “Sizlere söz verdiğimiz gibi, hayata geçirdiğimiz tasarruf anlayışıyla belediyemizin kaynaklarını en verimli şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Didim Belediyesi bütçesinden satın aldığımız iş makinelerimizin bir kısmını bugün halkımızın hizmetine sunuyoruz. Çok yakın zamanda envanterimize katılacak yeni araçlarımızla birlikte hizmet kapasitemizi daha da artıracağız. Bizlere güvenin; tasarrufla daha çok Didim’e hizmet etmeye devam edeceğiz” diye konuştu.
Kısa süre içerisinde envantere yeni iş makinelerinin de kazandırılması planlanıyor.
