Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bayrampaşa Belediye Başkanı Mutlu’dan vatandaşlarla kandil simidi ikramı

Bayrampaşa Belediyesi, Regaip Kandili dolayısıyla ilçenin farklı camilerinde kandil simidi dağıtırken, Belediye Başkanı Hasan Mutlu da Muradiye Camii’nde vatandaşlarla bir araya gelerek simit ikramında bulundu.

Bayrampaşa Belediyesi, Regaip Kandili dolayısıyla ilçenin farklı camilerinde kandil simidi

(İSTANBUL)- Bayrampaşa Belediyesi, Regaip Kandili dolayısıyla ilçenin farklı camilerinde kandil simidi dağıtırken, Belediye Başkanı Hasan Mutlu da Muradiye Camii’nde vatandaşlarla bir araya gelerek simit ikramında bulundu.

Bayrampaşa Belediye Başkanı Hasan Mutlu,beraberinde CHP Bayrampaşa İlçe Başkanı Alican Çam ile Muradiye Camii’nde vatandaşlara simit ikramında bulundu. Mutlu, “Bu mübarek gecenin ilçemize, ülkemize ve tüm İslam âlemine sağlık, barış, huzur ve mutluluk getirmesini temenni ediyorum. Regaip Kandilimiz mübarek olsun” dedi.

Uygulamadan memnun kalan Bayrampaşalışlar, Başkan Hasan Mutlu’ya teşekkür etti.