Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bandırma Belediyesi’nden sürdürülebilir çevre ve iklim değişikliğiyle mücadelede önemli başarı

Bandırma Belediyesi, sürdürülebilir çevre ve iklim değişikliğiyle mücadele alanında uluslararası arenada ses getiren bir başarıya imza attı. Avrupa Birliği NetZeroCities Programı kapsamında Fransa’nın Dunkerque kenti ile ortaklaşa yürütülen 17 aylık “İkiz Şehir Öğrenme Programı”, Bandırma Belediyesi’nde düzenlenen kapanış toplantısıyla başarıyla tamamlandı.

Bandırma Belediyesi, sürdürülebilir çevre ve iklim değişikliğiyle mücadele alanında uluslararası

(BALIKESİR) – Bandırma Belediyesi, sürdürülebilir çevre ve iklim değişikliğiyle mücadele alanında uluslararası arenada ses getiren bir başarıya imza attı. Avrupa Birliği NetZeroCities Programı kapsamında Fransa’nın Dunkerque kenti ile ortaklaşa yürütülen 17 aylık “İkiz Şehir Öğrenme Programı”, Bandırma Belediyesi’nde düzenlenen kapanış toplantısıyla başarıyla tamamlandı.

Süreç boyunca iklim değişikliğiyle mücadele, sürdürülebilir enerji politikaları ve karbon nötr şehir hedefleri doğrultusunda Fransa’nın Dunkerque kentiyle önemli bilgi ve deneyim transferi gerçekleştirildi. Proje ile Bandırma’nın daha yaşanabilir, dirençli ve çevre dostu bir kent vizyonuyla şekillendirilmesi adına kritik kazanımlar elde edildiği belirtildi.

TÜRKİYE’YE ÖRNEK BAŞARI: SECAP

Bandırma Belediyesi, kısa sürede hazırlayıp onaylattığı Sürdürülebilir Enerji ve İklim Eylem Planı (SECAP) ile Türkiye’de örnek bir yerel yönetim başarısına imza attı. Bu plan sayesinde Bandırma, uluslararası platformlarda temsil edilme ve Avrupa’daki iyi uygulama örneklerini yerinde inceleme fırsatı yakaladı.

“BANDIRMA’YI KARARLILIKLA GELECEĞE HAZIRLIYORUZ”

Bandırma Belediye Başkanı Dursun Mirza, kapanış toplantısının ardından yaptığı açıklamada şunları kaydetti:

“Bugün geldiğimiz noktada; Avrupa Birliği ile yürüttüğümüz iş birliklerini güçlendiriyor, yeni proje ortaklıkları geliştiriyor ve Bandırma’yı iklim nötr kentler hedefi doğrultusunda kararlılıkla geleceğe hazırlıyoruz. Bu süreçte emeği geçen İmar ve Şehircilik Müdürlüğümüz Enerji Yönetim Birimi’ne, Strateji Geliştirme Müdürlüğümüz her bir çalışanına, proje ortaklarımıza ve katkı sunan tüm paydaşlarımıza teşekkür ediyorum. Bandırma için üretmeye, doğayı koruyan ve geleceği planlayan projeleri hayata geçirmeye devam edeceğiz.”