Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Işıkhan, üniversite hastanelerinin ihtiyaçlarını rektörlerle görüştü

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Üniversite Hastaneleri Birliği Yönetim Kurulu üyesi rektörlerle bir araya geldi. Görüşmede üniversite hastanelerinin ihtiyaçları ve sağlık hizmetlerinin sürdürülebilirliği ele alındı.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Üniversite Hastaneleri Birliği

(ANKARA) – Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Üniversite Hastaneleri Birliği Yönetim Kurulu üyesi rektörlerle bir araya geldi. Görüşmede üniversite hastanelerinin ihtiyaçları ve sağlık hizmetlerinin sürdürülebilirliği ele alındı.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Üniversite Hastaneleri Birliği Yönetim Kurulu üyesi rektörlerle görüştü.

Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, görüşmede üniversite hastanelerinin ihtiyaçları ve sağlık hizmetlerinin sürdürülebilirliğinin değerlendirildiğini belirtti.

Toplantıya Prof. Dr. Nuri Aydın, Prof. Dr. Mehmet Cahit Güran, Prof. Dr. Özlenen Özkan ve Prof. Dr. Nusret Akpolat katıldı.

Işıkhan, sosyal diyalog anlayışıyla sağlık sisteminin önemli paydaşlarıyla iş birliğini güçlendirmeye ve çözüm odaklı çalışmaları sürdürmeye devam edeceklerini ifade etti.