Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bayrampaşalı öğrenciler, can dostları için resim yaptı

Bayrampaşalı onlarca lise öğrencisi, Bayrampaşa Belediyesi Hayvan Bakım Merkezi’nin duvarlarına kedi ve köpek resimleri çizerek hayvan sevgisini sanata dönüştürdü.

Bayrampaşalı onlarca lise öğrencisi, Bayrampaşa Belediyesi Hayvan Bakım Merkezi’nin duvarlarına

(İSTANBUL)- Bayrampaşalı onlarca lise öğrencisi, Bayrampaşa Belediyesi Hayvan Bakım Merkezi’nin duvarlarına kedi ve köpek resimleri çizerek hayvan sevgisini sanata dönüştürdü.

Bayrampaşa Belediyesi (El Sanatları Koordinatörlüğü, Veteriner İşleri Müdürlüğü), Bayrampaşa İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Bayrampaşa Anadolu Lisesi birlikte sokak hayvanlarına yönelik sosyal sorumluluk projesi gerçekleştirdi.

Resim öğretmeni Sevim Polat’ın yönetiminde bir araya gelen onlarca lise öğrencisi, Bayrampaşa Belediyesi Hayvan Bakım Merkezi’nin duvarlarına birbirinden güzel kedi ve köpek resimleri çizerek, hayvan sevgisini sanata dönüştürdü.

Reklamı Geç