(AYDIN) – Kuşadası Belediyesi tarafından yeniden yapılandırılarak kadrosu ve teknik altyapısı güçlendirilen Güvercin Masa Gezici ekibi, iştiraki ARYA A.Ş. tesislerinde müşteri memnuniyeti anketi gerçekleştirdi.
Kuşadası Belediyesi’nin Güvercin Masa Gezici ekibi, ilçedeki aksaklıkları daha iyi tespit edebilmek ve vatandaşlara daha iyi hizmet sunabilmek amacıyla belediyenin iştiraklerinden ARYA A.Ş. tesislerinde müşteri memnuniyeti anketi yaptı. Ankette, ilçe sakinlerine tesislerin hijyeni, çalışanların tutumu, sunulan yiyecek ve içeceklerin kalitesi soruldu.
ARYA tesisleriyle ilgili olumlu görüş belirten vatandaşlar en çok Adalı Kart hizmetini beğendiklerini dile getirdi. Görüşmelerde ekipler tarafından ARYA tesislerinden hizmet alan ilçe halkından gelen şikayet ve taleplerle ilgili konular ilgili birimlere iletildi.
Ekipler, istek ve şikayetler için 444 71 14 numaralı Güvercin Masa hattını arayarak Kuşadası Belediyesi’ne ulaşım sağlanabilineceğini hatırlattı.
Yüzde 30 indirim
Kuşadası’nda ikamet eden tüm vatandaşların sahip olabildiği Adalı Kart, belediyenin sunduğu yüzde 30 indirim oranıyla dikkati çekiyor. Adalı Kart başvuruları “adalikart.com” adresinden veya Ada Mobil uygulaması üzerinden yapılabiliyor.

