(MUĞLA)- Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcusu Samet Bulut, Siirt’te düzenlenen Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası’nda Türkiye Şampiyonu oldu.
Türkiye Bisiklet Federasyonu tarafından Siirt’te düzenlenen Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası, ülkenin dört bir yanından gelen sporcuların mücadelesine sahne oldu. Şampiyonaya 77 takımdan toplam 242 sporcu katıldı. Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcusu Samet Bulut, zamana karşı yarışta gösterdiği performansla tüm rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu.
BÜYÜKŞEHİR SPORCULARINDAN ART ARDA BAŞARILAR
Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü, son yıllarda bisiklet branşında elde ettiği ulusal ve uluslararası başarılarla dikkat çekiyor. Kulübün Uluslararası Kıta Bisiklet Takımı, 26 Nisan-3 Mayıs 2026 tarihleri arasında düzenlenen 61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda da önemli performans sergilemişti. Takımın başarılı sporcusu Rudolf Remki, organizasyonda hem sprint klasmanında hem de tırmanış klasmanında birinciliği elde ederek önemli bir başarıya imza atmıştı.
“MUĞLA BİSİKLETTE ZİRVEYE PEDAL ÇEVİRİYOR”
Sporcu Samet Bulut’u tebrik eden Kıyı Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, şöyle konuştu:
“Siirt’te düzenlenen Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası’nda zamana karşı yarışta Türkiye Şampiyonu olarak bizlere büyük bir gurur yaşatan sporcumuz Samet Bulut’u yürekten kutluyorum. Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak spora ve sporcularımıza yaptığımız yatırımların meyvelerini ulusal ve uluslararası arenada almaya devam ediyoruz. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda elde ettiğimiz önemli derecelerin ardından gelen Türkiye Şampiyonluğu, kulübümüzün bisiklet branşındaki istikrarlı yükselişini bir kez daha ortaya koymuştur. Başta Türkiye Şampiyonu sporcumuz Samet Bulut olmak üzere, bu başarıda emeği bulunan antrenörlerimizi, teknik ekibimizi ve Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü ailemizi gönülden tebrik ediyor, başarılarının artarak devam etmesini diliyorum.”
