Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Giresun Belediyesi’nden vatandaşlara aşure ikramı

Giresun Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Atatürk Meydanı’nda düzenlediği etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulundu. 

Giresun Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Atatürk Meydanı'nda düzenlediği etkinlikte vatandaşlara

(GİRESUN)- Giresun Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Atatürk Meydanı’nda düzenlediği etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Giresun Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Atatürk Meydanı’ndaki belediye binası önünde kurulan stantta, belediyenin aşevinde hazırlanan aşureler, Başkan Fuat Köse tarafından vatandaşlara ikram edildi. Etkinliğe, Cumhuriyet Halk Partisi Giresun Milletvekili Elvan Işık Gezmiş, Merkez İlçe Başkanı Olcay Küçük ve Belediye Başkan Yardımcısı Özer Pazarlı da katıldı.

BİRLİK BERABERLİK VURGUSU

Başkan Fuat Köse, aşure dağıtımıyla vatandaşların bir araya gelmesini ve birlikte hoş bir gün geçirmelerinin amaçlandığını söyledi. Aşure geleneğinin birlik ve beraberlik duygularını pekiştirdiğini vurgulayan Köse, bu tür etkinliklerin toplumun dayanışma ruhunu güçlendirdiğini ifade etti. Köse, “Bu mübarek ayda hem inançlarımızın gereğini yerine getirmenin hem de birlik ve beraberlik içerisinde hemşehrilerimizle bir arada olmanın mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz” dedi.

Etkinliğe katılan vatandaşlar ise belediye tarafından ikram edilen aşure için teşekkür ederek, organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdi.