(ADANA) – Çukurova Belediyesi işçilerinin geçmiş dönem alacaklarına mahsuben kişi başı 75 bin TL tutarındaki ödeme bugün banka hesaplarına yatırıldı. Belediye Başkanı Emrah Kozay, “Hazırladığımız takvim doğrultusunda kalan alacakların da en kısa zaman diliminde ödenmesini sağlayacağız” dedi.
Çukurova Belediyesi, geçmişten gelen alacakların ödenmesine yönelik çalışmalar kapsamında işçilere kişi başı 75 bin lira ödeme gerçekleştirdi. Belediye yönetimi, çalışanların geçmişe dönük alacaklarının tamamının belirlenen takvim çerçevesinde ödenmesi için çalışmaların sürdüğünü bildirdi.
“ÇALIŞANLARIMIZIN HAKLARINI EKSİKSİZ YERİNE GETİRMEYE DEVAM EDECEĞİZ”
Başkan Kozay, çalışanların emeğinin karşılığını korumanın öncelikleri olduğunu belirterek, “Göreve geldiğimiz günden bu yana belediyemizin mali yapısını güçlendirmek, geçmişten gelen yükleri planlı bir şekilde azaltmak ve çalışanlarımızın haklarını güvence altına almak için kararlılıkla çalışıyoruz. Bugün gerçekleştirdiğimiz kişi başı 75 bin liralık ödeme, bu anlayışımızın önemli bir göstergesidir. Çalışanlarımızın alın teri ve emeği bizim için her şeyden değerlidir. Hazırladığımız takvim doğrultusunda kalan alacakların da en kısa zaman diliminde ödenmesini sağlayacağız. Mali disiplinden taviz vermeden hemşehrilerimize en iyi hizmeti sunmaya, çalışanlarımızın haklarını da eksiksiz yerine getirmeye devam edeceğiz” diye konuştu.
