Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Giresun Belediyesi’nden özel bireylere ada turu

Giresun Belediyesi, özel bireylere yönelik anlamlı bir etkinliğe daha imza attı. Belediye Meclis Üyesi Özcan Konal öncülüğünde düzenlenen organizasyonla özel bireyler ve aileleri, Giresun Adası’nda gerçekleştirilen gezi programında keyifli bir gün yaşadı.

Giresun Belediyesi, özel bireylere yönelik anlamlı bir etkinliğe daha imza

(GİRESUN) – Giresun Belediyesi, özel bireylere yönelik anlamlı bir etkinliğe daha imza attı. Belediye Meclis Üyesi Özcan Konal öncülüğünde düzenlenen organizasyonla özel bireyler ve aileleri, Giresun Adası’nda gerçekleştirilen gezi programında keyifli bir gün yaşadı.

Altınpost teknesiyle gerçekleştirilen ada turunda özel bireyler ve aileleri hem deniz yolculuğunun keyfini çıkardı hem de Giresun Adası’nın tarihi ve doğal güzelliklerini yakından görme fırsatı buldu. Gün boyunca süren etkinlikler, katılımcılara hem eğlenceli hem de sosyal açıdan dolu dolu anlar yaşattı.

BAŞKAN KÖSE ÖZEL BİREYLERLE BİR ARAYA GELDİ

Etkinliğe, Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse de katılarak özel bireyler ve aileleriyle bir araya geldi. Katılımcılarla yakından ilgilenen Başkan Köse, özel bireylerle sohbet ederek onların mutluluğuna ortak oldu.

Özel bireylerin toplumun ayrılmaz bir parçası olduğunu vurgulayan Başkan Köse, belediye olarak her zaman onların yanında olduklarını belirtti.

“ÖZEL BİREYLERİMİZİN MUTLULUĞU BİZİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ”

Başkan Köse, “Özel bireylerimizin mutluluğu ve yaşamın her alanında aktif bir şekilde yer alabilmeleri bizim için son derece önemli. Sosyal hayata katılımlarını artıracak çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bugün onların yüzlerindeki tebessümü görmek bizleri de son derece mutlu etti. Giresun Belediyesi olarak özel bireylerimizin her zaman yanında olmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Köse ayrıca, özel bireylere yönelik sosyal, kültürel ve sportif etkinliklerin önümüzdeki süreçte de artarak devam edeceğini kaydetti.

KATILIMCILARDAN TEŞEKKÜR

Etkinliğe katılan özel bireyler ve aileleri, böylesine anlamlı bir organizasyonda yer almaktan büyük mutluluk duyduklarını ifade etti. Katılımcılar, kendilerine keyifli bir gün yaşatan Giresun Belediyesi’ne teşekkür ederek, özel bireylerin sosyal yaşam içerisinde daha fazla yer almasına katkı sağlayan Belediye Başkanı Fuat Köse’ye ve organizasyonun gerçekleşmesinde öncülük eden Belediye Meclis Üyesi Özcan Konal’a ayrıca teşekkürlerini iletti.