(İZMİR) – Yoga matları bu kez İzmir Körfezi’ne açılan bir vapurun güvertesine serildi. Dünya Yoga Günü’nde 400 İzmirli, denizin ve gün batımının eşlik ettiği etkinlikte aynı ritimde nefes aldı.
21 Haziran Dünya Yoga Günü kapsamında İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından 20-21 Haziran tarihlerinde düzenlenen İzmir Yoga Festivali kapsamında, vapurda yoga etkinliği yapıldı.
Bostanlı Vapur İskelesi’nden hareket eden Hasan Tahsin Arabalı Vapuru, yaklaşık 400 yoga tutkununu Körfez turuna çıkardı. Gün batımının eşsiz manzarası eşliğindeki etkinlikte katılımcılar hem spor yaptı hem de mavi suların üstünde unutulmaz anlar yaşadı. Denizin ortasında yükselen yoga pozları, rüzgarın eşlik ettiği nefes çalışmaları ve ufukta yavaş yavaş kaybolan güneş, Dünya Yoga Günü’ne özel kartpostallık görüntüler oluşturdu. Vapur güvertesi iki saat boyunca sessizliğin, dinginliğin ve pozitif enerjinin adresi oldu. Körfezin ortasında yüzlerce kişi aynı ritimde nefes aldı.
“BÜYÜK BİR KEYİFLE TAMAMLANDI”
İzmir Büyükşehir Belediyesi Gençlik Ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Spor Çalışmaları Şefi Mustafa Sandıkçıoğlu, ilkini geçen yıl yaptıkları vapurda yoga etkinliğinin ikincisini düzenlediklerini söyledi. Bugün bir kez daha katılımcıların Körfez’in eşsiz manzarasında yoga yaptıklarını ifade eden Sandıkçıoğlu, etkinliğin sorunsuz ve büyük bir keyifle tamamlandığını söyledi.
BAŞKAN TUGAY’A TEŞEKKÜR
Yoga eğitmeni Beste Elvanlı, bir kez daha şahane insanlarla, muhteşem enerjilerle buluştuklarını ifade ederek, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay’a teşekkür etti.
Yoga eğitmeni Ayşegül Kaçıral da “İzmir’de denizin ortasında çok keyifli bir etkinlik yaptık. Emeği geçenlere teşekkür ediyoruz” dedi.
“KATILIMCILARIN MUTLU AYRILDIĞINI DÜŞÜNÜYORUM”
Yoganın Bestesi Stüdyosu adına görev alan Seren Aslan, müthiş bir atmosferde harika bir gün geçirdiklerini ifade ederek, “20 kişilik asistan kadrosu ile etkinlikte görev aldık. Çok keyifliydi. Çok heyecanlıydık. Bu kadar kalabalığı destekleyebilmek için elimizden geleni yapmaya çalıştık. Umarım herkes büyük keyif almıştır. Katılımcıların mutlu ayrıldığını düşünüyorum. Herkesin yüzü gülüyor. Herkes burada olduğu için kendini şanslı hissediyor. Biz de burada olduğumuz için öyle hissediyoruz” diye konuştu.
“KENDİMİZİ DİNLEME İMKANI YAKALADIK”
İlk kez böyle bir deneyim yaşadığını ve çok güzel zaman geçirdiğini söyleyen Didem Kocagöz, “Çok eğlendim. Bir daha olsa yine gelirim. Çok müthiş bir gündü. Rüzgarı, güneşi hissetmek ayrı bir mutluluktu” dedi. Sultan Özger de ilk kez katıldığını, bunun kendisi için çok güzel bir deneyim olduğunu ifade etti.
Büşra Gürtel bu atmosferde, denizin ortasında, bu kadar insanla aynı duyguyu paylaşmanın çok güzel olduğunu vurgulayarak, şunları söyledi: “Böyle fırsatlar oldukça değerlendiriyorum. Umuyorum bu etkinliklerin devamı gelir. Burada kendimizi rüzgara bırakıp, yine kendimizi dinledik. Yaşadığımız kötü gnleri bir an olsun unutarak mutluluk yaşadık.”
